maandag 13 februari 2017

Het einde van De Natuurfrituur! Of niet?

Beste fans, beste coöperanten, beste klanten, beste lekkerbekken Het zit er al lang aan te komen, maar ik kan het niet langer uit de weg gaan: De Natuurfrituur stopt haar activiteiten omdat ik ziek ben. Zo kan het leven lopen... Bij deze wil ik iedereen bedanken die ooit op één of andere manier betrokken was bij dit project. Op de een of andere manier hoop ik jullie nog te ontmoeten en persoonlijk te bedanken. De volgende maanden zullen gevuld zijn met het zoeken naar een overnemer en of de verkoop van de auto en andere onderdelen van het bedrijf. Ook de ontmanteling en terugbetaling aan de coöperanten zal in de komende maanden geregeld worden. Gelukkig is er geen sprake van een faillissement, er zijn immers geen schulden (meer), slechts lopende kosten. Zo kan ik eervol dit afronden, wat ik zelf heel belangrijk vind. Ik weet dat ik de voorbije tijd niet of nauwelijks gecommuniceerd heb, maar de emoties die bij zo'n beslissing komen kijken zijn niet gering. Ik had overigens goede hoop dat de collega's uit de sociale economie dit project zouden verder dragen, maar zij hebben ervoor gekozen dit niet te doen. Lieve mensen, gun mij de tijd om dit mooi af te ronden, inclusief alle implicaties. Als iemand ondertussen suggesties heeft (en centen) om dit project over te nemen en in leven te houden, dan hoor ik het graag via info@denatuurfrituur.be.

Geen opmerkingen: